tirsdag, januar 29, 2008

I Malta!

Ja, da har vi altså ankommet Malta. Kom i går ettermiddag, og har faktisk rukket ganske mye på det siste døgnet. I går kveld gikk vi litt rundt her i Msida som vi bor og fikk handlet litt mat på en liten matbutikk. I dag har vi vært både i Valetta og Sliema, så har rukket å bli sånn tålig kjent her faktisk.
Er utrolig lite her. Når vi kom med fly kunne vi se rundt hele øya, og kommer vi litt opp i høyden her kan vi se over til andre siden av Malta.

Nå har det seg da sånn at både Kikki og jeg har glemt kabelene til cameraene våre, så det blir nok ikke noen bilder å se her før de kommer i posten om et par uker. Desverre.
Men leiligheten er velidg fin, utenom at det er utrolig gulvkaldt her, og jeg har ikke med meg ullsokkene mine. :o(

1 kommentar:

Mette sa...

Så artig at du har kommet fram! Gleder meg til å se bilder! :o)
Håper dere får det fint og jeg ønsker deg masse lykke til med oppstarten på skolen! Det blir spennende å høre hvordan det går med deg! Glad i deg Marita!
Klem fra Mette