mandag, mai 05, 2008

Norsk middag !

Om det skulle være noen som lurer så lever jeg fortsatt, har bare veldig mye å gjøre. Har vært i praksis siden påske, i barnehage her nede. Og så har jeg veldig mange oppgaver å skrive, så da får jeg bare dårlig samvittighet om jeg sitter og skriver her, dermed blir det ingen av delene :oP


Men over til norsk middag. Kikki og meg har nemlig laget ekte hjemmelaga kjøttkaker her nede, med brun saus og kålstuing, og så hadde vi 4 middagsgjester. Vi har lenge snakket om å lage norsk middag så de kunne få smake, og endelig fikk vi summet oss til det. Maten ble kjempe god og gjestene var fornøyde, i alle fall falt sjokolademouseen min i smak hos guttene.

3 kommentarer:

Anne sa...

flinke dåkke e! ;)

Aud Feed Davis sa...

Heisann...
Long time, no see.. Kossen i all verden går det? E du på Malta?

Aud Feed Davis sa...

Ja, er tilbake i Sirdal og jobber. Satser på å begynne å studere til høsten, men er usikker på hvor og hva... Så får vente å se hva jeg kommer inn på!

Så gøy at du er i Malta. Håper du koser deg masse! Gøy å reise vett du! :-)