mandag, september 15, 2008

Musikk :oD

Skolen er kommet godt i gang og høsten hav forlengst meldt sin annkomst. I høst har vi fordypningsfag, og jeg har musikk. Et halvt år fremover skal jeg bare ha musikk i alle former, er rett og slett helt Toppers :oD
Vi lærer å spille gitar, djembe (afrikansk tromme), bassgitas, trommesett, andre typer rytme og komp instrumenter, masse sang, dans og litt komponering. Så langt har alt vært utrolig kjekt og er i en konge klasse, og det beste av alt; vi skal til Voss om noen uker å synge masse folkemusikk og danse springar, reilender og masse mere. :oD
Først Malta, en opplevelse med mange mange gode minner, og nå masse musikk, dette ser ut til å bli et fantastisk år skolemessig. hehe
Føler meg veldig heldig som får drive med min hoved hobby så mye både på skolen og på fritiden. Utenom all musikken jeg har på skolen så spiller jeg jo også trompet og piano en del og er med i lovsangsteam. Håper bare jeg får mange flere annlednigner fremover til å bruke musikken min til å prise Gud, til Guds ære.

3 kommentarer:

Anne sa...

Good shit ;) du har fått ordna deg..;) hehe kje feil:P

Anonym sa...

I wish not approve on it. I think polite post. Particularly the designation attracted me to review the sound story.

Anonym sa...

Genial dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.