lørdag, april 09, 2005

Leie rom for kaker!

Har snakka med broren min på msn nå og jeg mener vi kom opp med en ganske bra avtale.
Han og kona skal som meg flytte til Oslo til neste år. Forskjellen er bare at mens jeg må bo på et lite internatrom har de fått seg en stor og fin leilighet i Asker. I og med at de har et rom ledig skal jeg få lov å leie der når jeg føler for, og leia er ikke penger, men en kake per dag.
Ja, du hørte rett! Jeg baker en kake og kan bo der et døgn, to kaker - to døgn, osv. Skal bli konge! :oD Som sagt så liker jeg meg bak kjøkkenbenken. Får nok lov å bo der utenom også, men har ikke no imot å bake litt på deres regning. ;o) Og jeg skal nok få sniki til meg litt av baksten også. Hehe...
Uff, må nok passe på å trene litt ved siden av så vekta ikke løper helt løpsk :oP

Ingen kommentarer: