mandag, april 18, 2005

Russetida er endelig i gang :oD

Og så var russetida her. Konge å være russ altså, gjøre masse spillopper og sånt. Har tatt 9knuter nå, så det kan bli noen før russetida er omme :o)
De russeknutene jeg har tatt så langt er: Bade i fugleparken, bade på refsnes, gå barbent en skoledag, stjele en 1.klassings matpakke og spise den (var den værste knuta hittil), legge kaktus i en 2.klassings seng, drikke en halv liter brus med tampong i munnen, få autograf til en kjendis, klemme 100 pers på ti minutter og spise og bygge 6 kinderegg på 10 minutter.

I helga var det Gram Prix, som etter min mening var kjempe bra! Mange gode innslag og noen elendige, men morsomme. :oP Var halvt døv etterpå nesten etter å ha sitti med russefløyta hele tida, men det var bare kjekt. :oD Etter konserten skjedde noe som ikke var fult så kjekt; jeg ble prøvd kidnappa av noen trausker fra Varhaug. Ødela høyrearmen min litt mer, men må vel nesten ta det med et smil. Erre ikke litt av det å være russ, og ja, må bare få med at jeg kom meg løs fra de av egen hånd (tre gutter i 20-åra) ;oP

Til helga skal vi på turne med russen, det blir virkelig konge! :oD Får kanskje solgt noen til russeaviser forhåpentligvis. Forresten, hvis du skulle lese det her og ha lyst til å kjøpe avis er det bare å legge igjen en beskjed. 30kr pr avis, men hver eneste krone går til et godt formål, nemlig å hjelpe fattige barn i Etiopia.

Ingen kommentarer: