tirsdag, november 13, 2007

Det nærmer seg!

Ja, da var altså flybiletten i boks og alle formelle papirer utfylt og levert. Og i tillegg er rommet mitt utleid. Huff, tenk at noen andre skal bo på mitt rom og sove i min seng neste semester. Vel, satse på at vi finner et bra sted å bo i Malta også.
Har ikke helt gått opp for meg enda tror jeg, at lille meg skal reise langt vekk fra familie i 5mnd. Kommer til å savne alle så sinnsykt mye, spesielt litte prinsessa mi.

Men ellers til hva jeg har bedrevet med i det sisite.
I helga var jeg hjemme - slags familiehelg. Det begynt med at Helene kom hjem fra Stavanger og dermed kom også resten av bølingen hjem. Er sjeldent vi er alle 9 hjemme, var veldig koselig. Huset blir ganske fult når 9 stykker skal sove på 4 soverom. Herlig! :oD
Men gikk litt opp for meg i helga hvor mye jeg kommer til å savne familien. Blir fælt å ikke se de på så lang tid, men takk Gud for skype!

Sist uke fikk jeg meg forresten jobb i barnehage. Ettersom jeg ikke begynner på skolen i Malta før 1. februr skal jeg jobbe i hele januar i barnehagen hvor niesa mi går. Tror det kommer til å bli veldig kjekt. Og så skal jeg bo hos broren min, ettersom jeg ikke har no leilighet lengre...

Noen som har no triks mot trøtthet forresten?? Drømmer så mye om natta at jeg er helt utslitt og kjempetrøtt om dagen...

2 kommentarer:

Mette sa...

Så bra at du har fått alt i orden :o)
Og så spennende at du har fått deg jobb i barnehage! Har du droppa Deli De Luca?

Og du, angående trøtthet. Sikker på at du ikke har jernmangel?

Marita Fahre sa...

Kan kanskje være jernmangel ja, men tror grunnen til at jeg er trøtt er at jeg sover så dårlig om natta. Har vært veldig urolig i kroppen i det siste.

Slutter på deli til jul ja, men kan nok hende jeg skal jobbe der litt til neste år igjen. Får se det ann.