onsdag, november 21, 2007

Praksis!

Denne uka begynte vi med praksis på skolen. Vi skal være to uker i 1. og 2. klasse på skoler rundt i Oslo. Jeg har klart å plassere meg på en skole i Berum hvor BMW'ene og Merzedesene står på rekker og rad når barna blir kjørt og henta. Hehe..... Skulle gjerne vert en av dem....
Over til det seriøse. Vi er en gruppe på tre stykker som er i en 2. klasse ved skolen. Det er veldig kjekt, vi har fått ei veldig dyktig lærer, så vi har vært veldig heldige. Har bare vært der i tre dager, men allerede opplevd og lært masse, og tviler ikke på at det blir mye mere i uka framover. Ettersom vi bare har to uker praksis i skole gjennom hele førskolelærerstudie så er det virkelig bra vi har fått ei dyktig øvingslærer.

Ellers er jeg bare ufattelig trøtt ettersom vi må så alt for tidlig opp om morgenen, og jeg aldri får kommet meg i seng i tide, men bare 9 tidlige morgener igjen før jeg kan sove litt ut en dag....

Ingen kommentarer: