søndag, desember 23, 2007

Jul!!!!!!! :oD

Hmm, alt for lenge siden jeg har skrevet nå. Har vist gått litt for i ett for meg i desember. Har hatt praksis, en siste eksamen, sunget på tre julekonserter, jobba i butikken og i en barnahage med masse bråkete barn og i tillegg kjøpt julegaver og flytta. Ettersom jeg skal avgårde til Malta i slutten av januarog blir der et halvt år, så har jeg leid ut rommet mitt, og må dermed flytte ut til Fred Arve og Heidi i januar. Blir grusomt å være uten Miriam når jeg er i Malta, så da får jeg heldigvis lada opp batteriene mine neste måned.

Men nå er det jul :oD Jeg kom hjem på onsdag. Da skulle Tonje og meg på konsert med Oslo Gospel Choir. Var utrolig delig å bare sitte og høre på i stedet for å stå og synge, selv om det også er utrolig gøy. På torsdagen kom Helene hjem. Det var ultra mega koselig å få henne hjem, og med alle på plass kan julen bare komme. Ellers så har de siste dagene gått med til å kjøre ærend for mamma, og ordna med de siste detaljene ang Malta.

Vi har fått oss leilighet i Malta nå. Kontrakt er underskrevet og depositum er betalt. Det er en stor leilighet med tre soverom og to bad, så den er stor nok til å ta imot masse besøk. Hint, hint....

Nå ser jeg fram til å nyte en jul sammen med familien her hjemme i Skien. Er utrolig koselig når alle er samlet. På 1. juledag kommer Fred Arve m/familie også, så det blir stas :oD

Jeg elsker jul! Få være sammen med familien, gi de en er glad i gaver og ikke minst få høre juleevangeliet i kirken. Er glad i tradisjoner og stemningen julen kan gi en.

2 kommentarer:

Anne sa...

GOD JUL!!!:D

håbe du har ei knallkjekke jul, å godt nyttår åg:) lykke t i malta...d blir nok knallbra..:D

takk for gaven;) din komme i posten, satse på eg får sendt an før du reise t malta..:P

Mette sa...

Jeg håper jeg får til å komme på besøk til deg i Malta! Du må bare si fra hvis det er datoer det passer ekstra godt :o)

Synd du var så kort på besøk nå, men det var utrolig koselig at du kom. Men jeg synes vi fikk så dårlig tid liksom...

Håper du har det bra Marita!