søndag, oktober 21, 2007

Helga mi!

En ny helg er over. En både stressende og avslappende helg. Den begynte med at Iris og jeg satt barnevakt på fredag for min fantastiske utrolig herlig skjønne niese Miriam. Bare se på henne, er det rart at jeg henger ute hos broren min hele tiden?! Miriam var i slaget, blid og glad helt til ho slokna pladask når jeg la ho i senga si.

Som dere ser av bildet så er det nok av energi i den lille jenta, så allerede kvart på sju kom ho inn til oss på lørdag, og da hadde ho allerede plaga Heidi og Freddy en time. Jeg var så trøtt at jeg nesten ikke klarte å stå på beina, men Miriam var i 100 og skulle leke. Så jeg prøvde og være så med som en kan klare kl 7 en lørdags morgen. Senere på dagen reiste vi til Ikea, og for første gang hadde det alt jeg skulle ha, var skikkelig fornøyd :O) Etter Ikea bar ferden inn til byen hvor jeg brukte alt for mye penger på en par fantastiske støvletter. Resten av dagen brukte meg og Iris på å sløven på sofaen og gå en tur ute i den friske høstlufta.

Søndag begynte også så alt for tidlig. En grufullt trøtt Marita stod opp kl 8. Jeg skulle synge med koret i frikirken på gudstjeneste med Per Lønning og Sigvald Tveit. (For dere som ikke vet hvem Per Lønning er, finn det ut, det er sånn vi i kristen-norge må vite)! Som alltid er det kjekt å synge med koret, og dette var ikke noe unntak. Ettersom det har blitt litt lite søvn på meg i helga var jeg så trøtt at jeg dumpa rett i seng når jeg kom hjem. Etter å ha sovet et par timer spiste jeg en god kjøttbollemiddag fra Ikea (kan kjøres i kjølepakker til 29,-), for så igjen og reise ut på sangoppdrag. Denne gangen skulle jeg opp i Betlehem for å være forsanger på møte der. Kjempe kjekt :o) Kom hjem 22.30 derifra, altså har jeg ikke gjort annet i dag enn å synge, sove og spise litt imellom.

Slik har denne helgen artet seg for meg!

1 kommentar:

Mette sa...

Miriam er bare så skjønn! :o) Du er heldig du!

Legg ut et bilde av de støvlettene da, nå ble jeg jo nysjerrig!

Så bra at du endelig har fått ordna deg med litt musikk i hverdagen! Sånn skal det være!

"Halleluja! Ja, det er godt å prise vår Gud, det sømmer seg med vakker lovsang." Salme 147:1