mandag, oktober 15, 2007

Mandag 15.10

Ja, da var en ny dag over. Hadde studiedag i dag, og store planer om å komme langt på eksamensoppgavene mine. Men som i fjor så merker visst kroppen min at eksamensrushet er begynt og ryggen min har klikka tvert. Prøv å sitte på dataen og jobbe med dundrende hodepine og en rygg som verker no helt vilt. Til tider er det vanskelig og puste og bevege seg. Altså har mesteparten av dagen gått med til å sove eller bare ligge å prøve og slappe av. Håper virkelig jeg får tilbake kreftene utover i uka, ellers sliter jeg med å få oppgavene ferdig.
Ellers så har Line reist til Riga, skulle gjerne joina der, Iris hjem til Skien og Tone Merethe er hos typen. Altså er jeg alene. Godt det skjer mye utover i uka, ellers hadde det blitt stusselig.

1 kommentar:

Mette sa...

Huff..! Det er nok psykisk..! Kanskje du skal lære deg noen avspenningsøvelser? Det står sikkert mange på internett, har hørt det skal kunne hjelpe!

Jeg skulle vært der og knadd deg litt og lagd vellykka sjokoladefondant til deg...!

Fikk vite i dag at vi skal ut i observasjonspraksis i uke 3, og at vi skal velge en kommune der vi kan få bo gratis i min. 5 dager. Da tenkte jeg med en gang på Oslo og på deg, men så spurte jeg læreren og hun sa at hun ikke ville vi skulle velge Oslo, for det var så vanskelig å finne praksisplass, pga at byen har så mange studenter fra før... Så da blir ikke det noe av allikevel, og jeg som øynet et lite håp...

Tror jeg skal innkvartere meg hos svigers, hvis de gir meg lov :o) Det er jo ikke så værst det heller. Da kan jeg få gjort masse samtidig også er det ikke så langt å reise. Og det viktigste av alt; de er jo så koselige, og da får jeg sjansen til å bli enda bedre kjent med dem! :o)

Å, nå skulle jeg gitt deg en stor og god bjørneklem! Eller kanskje en liten snik-klem! Håper du blir frisk snart og god i ryggen! Jeg skal be for deg! :o) Og husk å prøv noen avspenningsøvelser!

Glad i deg Marita!