mandag, oktober 29, 2007

Tre av fire eksamensoppgaver levert!

Nesten en uke siden jeg har vært innpå her nå, og grunnen er noe så forferdelig som eksamensoppgaver. Oppgavenen fikk vi jo i begynnelsen av dette semesteret, men da virker det så ufattelig lenge til 29.10. Så dan siste uka har jeg stressa vilt med å få de tre oppgavene ferdige, en i forming, en i matte og en i naturfag. Hver på ca 3000 ord.... I naturfag skulle vi observere et løvtre gjennom hele høsten, så der hadde jeg riktignok gjort en del, men var mer igjen enn jeg trodde.

Dere som kjenner med vet at jeg har en rygg som klikker tvert når jeg stresser, og de siste ukene har ikke vært noe unntak. Den begynte å verke allerede for to uker siden og kjemper fortsatt for å bryte meg ned. Og som ikke det var nok å ha en rygg som gjør no helt ubesktivelig vondt så har jeg hatt kraftig hodeverk, masse knuter i nakken, svimmelhet og en skulder som fungerer rart og gjør vondt (tror jeg har forstrekt en sene) hele sist uke, samtidig som jeg må skrive noen vansklige eksamensoppgaver, jobber, og alt annet som er på timeplanen min.
Mette, jeg trenger massasje.....

Beklager å bry alle dere der ute med min frustrasjon, men må bare få det ut. Er så ufattelig lei av at kroppen min skal ødelegge for meg så jeg ikke klarer å skrive gode oppgaver. Føler jeg sitter inne med så mye mere enn det jeg får vist på papiret.

I dag har jeg levert inn alle tre oppgavene og skal overhodet ikke gjøre noe skolearbeid, men i morra er det på'n igjen. Da begynner pedagogikk-hjemmeeksamen. Derfor har jeg denne uka sagt nei til jobb, kor og alt annent for kun og jobbe med denne oppgaven som skal leveres inn igjen på fredag. Reiser ut til Freddy og Heidi regner jeg med for å skrive der. Er lettere å skrive der, er en helt egen god stemning der ute på landet. Og er så utrolig koselig å være hos dem, der kan jeg bare være meg selv og slappe av.

1 kommentar:

Mette sa...

Skjønner for det første ikke hvordan du har klart å holde deg unna bloggen, mens du har skrevet oppgave. Jeg tror det er i sånne travle perioder jeg er mest innpå...Men kanskje du har skikkelig god selvdisiplin eller noe?

Jeg føler med deg Marita! Håper ryggen din blir bedre når du kommer litt ut på landet igjen (til ditt rette element ;op)

Skulle vært der og tråkka litt på deg og knadd litt.

Men du er flink Marita, som får til alt sammen! Stå på!