tirsdag, oktober 16, 2007

Virus, virus...

I går fikk jeg en msn melding fra ei venninne med en link. Godtroende som jeg er trykte jeg på linken, og vips var dataen min full av virus. Så dagen i dag, som jeg egentlig hadde tenkt og jobbe litt med skolearbeid på, ble i stedet brukt til å formatere hele pc'en. Har jo da selvfølgelig mista word, og får ikke skrevet noe på oppgavene før jeg får tak i det igjen. Må også bare benytte anledningen til å beklage til alle som fikk en drøss av meldinger av meg på msn på mandag med en link. Det var noe av det viruset fant på av galskap den lille tiden det fikk herje på dataen min.

Var først nede på en databutikk for å høre med de hva jeg skulle gjøre, de sa de godt kunne formatere dataen for meg. De tok bare 950kr i timen. Hørt sånnt. 950kr timen for å trykke på neste knappen en gang i halvtimen, og de regner ca 3 timer på å formatere en data. Helt ville priser spør du meg. Så jeg endte selvfølgelig opp med å formatere den selv, som den dataeksperten jeg er....

Ellers så har jeg vært på kor i dag og øvd til vi får besøk av Sigvald Tveit og Per Lønning på gudstjenesten på søndag. Vi skal synge en del sanger de har skrevet og komponert. For de som ikke vet hvem disse karene er så har Sigvald Tveit grunnlagt Angelos, koret jeg går i. Han har også skrevet musikken til Sesam stasjon og Portveien 2. Per Lønning har vært biskop i to perioder, er nå rundt 80 år, men satt også på stortinget på sine yngre dager.

Ja, slik var dagen min 16.10

Ingen kommentarer: