mandag, februar 25, 2008

Varmen er endelig kommet!

Etter et par uker med regn og kulde har endelig finværet funnet sin vei til Malta også. I helga har det vært stålende sol nesten hele tiden, og vi har kunnet kaste plagg etter plagg. I skrivende stund sitter jeg i singlett og pirat og soler meg, ekke til å klage over det ;o) Flere av Erasmus-studentene begynte badesesongen i havet i helga, men så langt har ikke jeg kommet meg enda. Er vel rundt 15 grader i vannet, så hadde Helene vært her hadde ho antageligvis vært ute i vannet flere ganger allerede. He he... Ho er ei lita sjøhest.

Ellers så teller jeg ned dager til jeg kommer til Norge og får se igjen Miriam, min kjære niese. I dag er det akkuratt 21 dager til. Har tenkt på om jeg kanskje skulle kidnappa ho med meg tilbake til Malta, men tror det er noen som ville protestert litt da...

For dere som er innpå her og leser så har jeg lagt til noen bilder i albumet fra Valletta (fra helga), hvilket dere kan finde til venstre for dette innlegget, ellers så har dere kanskje fått linken til det på mail.

Ingen kommentarer: